Mijn bestelling
Is mijn bestelling doorgekomen?
Je ontvangt een e-mail van ons zodra we je bestelling hebben ontvangen. Geen e-mail ontvangen? In sommige gevallen kan de e-mail in je spamfolder terechtkomen. Controleer deze als je niets hebt gehoord. Staat de e-mail ook niet in je spamfolder, neem dan gerust contact met ons op.
Contact opnemen met klantenserviceKan ik mijn bestelling aanpassen?
Als we je bestelling nog niet hebben verzonden, kunnen we deze gemakkelijk aanpassen. Het totaalbedrag mag echter niet hoger zijn dan het oorspronkelijke bedrag dat je bij betaling hebt goedgekeurd. Als dat het geval is, vragen we je om de extra artikelen in een aparte bestellingen te plaatsen, zodat we alles samen kunnen verzenden.
Wil je je bestelling aanpassen? Neem dan direct contact met ons op.
Contact opnemen met klantenserviceKan ik mijn bestelling annuleren of verwijderen?
We kunnen je bestelling annuleren, maar wees er snel bij! We verzenden namelijk doorlopend bestellingen en zodra de bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden verwijderd. Je moet deze dan retourneren via de pagina "Retourneren en ruilen".
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We verpakken bestellingen de hele dag door, zodat je ze zo snel mogelijk ontvangt. Alle bestellingen die vóór 15:00 uur geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verzonden, tenzij er een probleem optreedt. Mocht dat gebeuren, dan hoor je dat direct van ons.
Je ontvangt van ons een e-mail zodra je pakket naar je onderweg is.
Jouw haar, jouw schoonheid, jouw keuze
Extensions moeten bij jou passen. Niet andersom.
Welke kleur, lengte, flexibiliteit of comfort je ook wenst, wij hebben een match voor jou.