Retourneren en klachten
Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?
Gelukkig is dat eenvoudig! Voer je e-mailadres en bestelnummer in op de pagina Retourneren en Ruilen en volg de instructies. Je ontvangt dan een verzendlabel per e-mail dat je op het pakket kunt plakken. Een verzendlabel dat is besteld via ons retourportaal kost €5.
Denk eraan om het ontvangstbewijs van het inleverpunt bij retournering van bestellingen te bewaren, omdat jij verantwoordelijk bent voor het pakket tot wij het ontvangen.
Retourneren van productenKan ik een artikel omruilen?
Bij een omruiling geven we je geld terug en kun je onmiddellijk een nieuw artikel bestellen. Zo zorg je ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste product ontvangt.
Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?
We verwerken dagelijks retourzendingen. Je ontvangt een e-mail van ons zodra we je retourzending hebben verwerkt.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra we je retourzending hebben verwerkt, staat het geld meestal binnen 5 werkdagen op je rekening. Vaak sneller. Bij bepaalde kaarttypes kan het echter tot 30 werkdagen duren voordat je het geld ontvangt. Aangezien dit de normale procedure is voor deze kaarttypes, kunnen we helaas niets doen om het proces te versnellen.
Wat doe ik als mijn pakket beschadigd is tijdens het transport?
Als je pakket bij ontvangst beschadigd is, neem dan wat foto's van de schade aan de verpakking en de producten en stuur deze onmiddellijk na ontvangst naar onze klantenservice. We zullen het probleem dan meteen oplossen.
Contact opnemen met klantenserviceIs er garantie op extensions van Myextensions?
We geven altijd garantie op onze extensions, zodat je met een gerust hart bij ons kunt kopen. De garantie op onze originele extensions duurt 30 dagen, terwijl de garantie op onze luxe extensions 5 maanden bedraagt. De garantie zorgt ervoor dat het haar niet meer pluist of klit dan normaal. Lees hier meer over wat je van je extensions kunt verwachten.
Normale slijtage door hittestyling, onjuist onderhoud, enz., valt niet onder de garantie omdat dit altijd schade veroorzaakt aan je eigen haar en je extensions. We kunnen geen garantie geven op het aanbrengen van je extensions, tenzij het in onze eigen salon is gedaan.
Hoe lang is mijn recht van reclamering geldig?
Je hebt in principe 2 jaar recht om te reclameren vanaf het moment van aankoop, maar dit geldt niet voor producten met een beperkte houdbaarheid, zoals extensions. Het recht van reclamering voor extensions is beperkt tot de garantie die we op het haar geven. Onze originele extensions hebben een garantie van 30 dagen, terwijl de luxe extensions een garantie van 5 maanden hebben. Het is daarom belangrijk dat je meteen contact met ons opneemt als je een probleem ervaart.
Hoe meld ik een klacht over een product aan?
Als je een klacht over een product wilt indienen, neem dan contact met ons op met een beschrijving van het probleem en je bestelnummer. We zullen samen een oplossing vinden.
Contact opnemen met klantenserviceJouw haar, jouw schoonheid, jouw keuze
Extensions moeten bij jou passen. Niet andersom.
Welke kleur, lengte, flexibiliteit of comfort je ook wenst, wij hebben een match voor jou.